آیا می توانم طب چینی راهنما مرحله 4 کلیه بیمار شکست اجتناب از دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می توانم طب چینی راهنما مرحله 4 کلیه بیمار شکست اجتناب از دیالیز

آیا می توانم طب چینی راهنما مرحله 4 کلیه بیمار شکست اجتناب از DialysisCan طب چینی مرحله کمک 4 کلیه بیمار شکست دیالیز جلوگیری از؟ مشخص شده است که بسیاری از مردم مبتلا به نارسایی کلیه خواهد دیالیز تجربه به طوری که آنها می توانند یک زندگی بهتر داشته باشد. اما همه از بیماران می خواهید را به دیالیز، چرا که آنها نمی خواهند به رنج می برند درد بیشتری به ارمغان می آورد این درمان. به طوری که آنها به دنبال برخی از درمان های جایگزین، که می تواند آنها را زنده بهتر بدون دیالیز کمک کند.
طب چینی در حال حاضر به طور گسترده ای در درمان انواع بیماری، از جمله بیماری های کلیوی استفاده می شود. به منظور کمک به این داروها به کار موثر تر، کارشناسان اختراع یک سری از روش های درمانی بر اساس سنتی گیاه طب چینی، که با هدف بهبود عملکرد کلیه و حفاظت از بافت باقیمانده کلیه هستند. در میان آنها، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از معروف ترین است، همکاری با سایر درمان ها، می تواند مشکل کلیه از ریشه آن را حل کند.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و بیماری کلیه
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان نسبتا جدید برای بیماری مزمن کلیه است که در درمانگاه ثابت می شود موثر و راحت است. این می تواند نشانه هایی مانند فشار خون بالا، تورم، پروتئینوری، هماچوری از بین بردن. عوارض کنترل مانند کاهش خطر ابتلا به مشکلات قلبی. آنچه مهم تر است، می تواند کمک به تعمیر خسارت کلیوی، تا که به جلوگیری از روند فیبروز کلیوی و به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه است.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد طب چینی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان مرحله 4 نارسایی کلیه، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیام به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: